Campania noastra
Am plans, ne-am intrebat, ne-am reprosat noi noua greselile pe care le-am facut si am trecut peste.
Felicitam din suflet toate echipele care s-au calificat in finala OC si le dorim succes mai departe.
Si in continuuarea acestui post, vrem sa va impartasim campania pe care am facut-o cu drag din pasiunea noastra de incepatori.
Campania:Recicleaza Salveaza Evolueaza
Mesaj:“Recicleaza Salveaza Evolueaza”
Obiective: Cresterea numarului de persoane care recicleaza echipamentele electronice uzate sau inutile, folosind o strategie de atragere,a starni curiozitatea, sensibiliza, educa, responsabiliza si informa publicul tinta
Avem in vedere probleme ce ţin de scopul comunicării: indiferenta populaţiei fata de mediul înconjurător, de sine si de cei din jur; lipsa de informare a publicului ţinta cu privire la reciclare si la efectele nocive ale DEEE şi neîncrederea acestuia în institutii.
Strategii:
Campania de teasing :
- Folosirea unui simbol: morisca, mesaj al simplitatii, deoarece aspectele ce tin de firesc, natural, obisnuit pot avea succes in transmiterea mesajului. Fiecare paletă are o culoare si un mesaj diferit iar pe verso există o imagine a unui aparat electrocasnic(bec,tv,telefon mobil,masina de spalat)
- Transmiterea mesajelor inscriptionate pe palete: “ Esti curios?”, “Se zvoneste”, “ Sunt peste tot”, “ Salveaza”. Acestea vor fi impartite pe parcursul a două saptamani in tot orasul (potrivit unui calendar) de catre voluntari(parteneri din ONG-uri)
- Happeninguri in puncte “fierbinti” ale orasului cu tineri voluntari imbracati in tricouri speciale, cu mesajele campaniei, la evenimente de strada, cu subiectul promovat
- Canalele de comunicare ale campaniei de teasing: site internet specializat, promovare in presa scrisa (reviste, ziare) si audiovizuala ( tv - un spot de cateva secunde cu imaginea moristii, cu un mesaj difuzat alternativ la intervalul stabilit cu partenerul media), la care se adauga comunicate de presa despre evenimentele in derulare in oras (happening)
Campania de convingere:
- Incepe cu difuzarea unui spot tv (in parteneriat cu Ministerul Mediului si Dez Durabile) care debuteaza cu imaginea cerului senin si cea a unui trecator care se plimba intr-o atmosfera insorita, ascultand la casti "What a wonderful world"-Louis Amstrong, lovit brusc de o masina de spalat care cade peste el.Tacere. Masina cazuta, urmata in cadere de hublou. Cadru negru.Apare mesajul campaniei
- Distribuirea de catre Electrica,Posta,magazine de specialitate,spitale,farmacii, Romtelecom a pliantelor cu intrebari din campania de teasing,efecte nocive ale DEEE sub forma “stiati ca” precum si amenzile pentru aruncarea deseurilor in locurile neautorizate
- Implicarea firmelor,mari consumatori de DEEE in reciclare.Informarea publicului se va face prin comunicate de presa precum si sub forma de stiri cu mesajul “Recilatorul saptamanii” Purtatori de mesaje : Radu Morar,Mihai Margineanu,reprezentanti ai primariilor
- Stabilirea de parteneriate cu Metrorex,RATB si companiile de telefonie mobila pentru difuzarea mesajelor precum si cu un trust media sau un post de televiziune
- Implicarea Primariilor de sector si a companiilor de salubrizare care vor imparti calendare cu programul de ridicare a DEEE-urilor alaturi de voluntari de
- Plasarea de electrocasnice vechi si stricate cu diverse mesaje, cum ar fi “recicleaza-ma” in zone dens populate:centre comerciale,statii de metrou,Piata Unirii,Piata Romana,Piata Constitutiei
- Transmiterea unei emisiuni tv in care oamenii sa aduca electrocasnicele vechi,pictate si adaptate si organizarea unei expozitii la sfarsitul unei saptamani, finalizata cu un concurs in care castigatorul este desemnat de catre un juriu. Castigul va consta intr-un premiu stabilit in prealabil cu sponsorii, electrocasnicele urmand sa fie reciclate
- Atragerea populatiei prin organizarea de diverse evenimente alaturi de artisti(concerte) care sa se promoveze ideea de reciclare si efectele nocive ale DEEE
- Implementarea unui program de educatie civica in scoli,purtatorul de mesaj fiind o persoana mondena(Tudor Chirila,Virgil Iantu) si a unui program de reciclare cu premii in parteneriat cu diversi sponsori
- Implementarea containerelor pentru DEEE,albe si cu imaginea moristii pe ele la fiecare scara de bloc
- Stabilirea calendarului si a evaluarii
joi, mai 07, 2009
|
Etichete:
...ce inseamna OC...
|
Dam in chirie....
- ...ce inseamna OC... (3)
- ...de la lume adunate... (4)
- ...inceputuri... (3)
- ...placeri... (1)
Irina
Mi se mai spune Nane.
Ma numesc Irina. Incapatanata. Curajoasa. Vulcanica. Vesela. Visatoare. Confuza. Optimista. Semi-naiva. Curioasa.
Filme vechi. Muzica clasica. Reggae. Barcelona. Cuba. Frigul iernii. Blandetea primaverii. Marea. Scortisoara. Caii. Aparatul foto. Verdele. Lemnul trosnind in soba. Cafeaua de dimineata. Chitara. Florile de camp. Mirosul de paine coapta. Mirosul cernelii tipografice de pe ziarul de dimineata. Iarba proaspat tunsa dupa o ploaie torentiala. Aroma frunzelor arse toamna. Pernele moi. Zambetul fetitei mele.
De ce PR? Pentru ca daca n-a fost sa fie Medicina, asta cu siguranta va fi !
Eveline
Ionut
Cristina
Denisa
Iti pot spune ce-mi place.Imi plac fluturii, imi plac culorile, imi place lumina, contrastul alb –negru, fotografia, oamenii, misterul, uratul din tine, frumosul din mine, narcisimul din mine, mandria din mine, visele mele, sperantele, ambitia din mine, frica din mine care ma indeamna sa actionez bine sau rau, desenul, creionul gri, revistele in limba franceza pe care le rasfoiesc, cartiile de psihologie sau PR pe care le citesc, bancurile trimise de colegi in orele plictisitoare de munca , cafeaua proasta de la munca care iti da impresia ca te tine treaz dar mai rau te adoarme, primavara, ploaia, lalelele, zambilele, zambetul sincer de pe buzele tale, fluturii din stomac, femeia puternica, sclava si stapana pentru barbatul de langa ea si viceversa, simplitatea…
Lista mea de bloguri
-
Hello world!Acum 9 luni
-
¡Hola, mundo!Acum 3 ani
-
-
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu