Am trimis ! Am trimis !

Cu pasi mici dar siguri weekendul trecut am terminat campania.
S-a muncit mult dar fiecare idee a fost presarata cu amuzament si multa cercetare.
Am invatat sa citim, sa intrebam, sa ascultam. Daca la inceput lucrul in echipa ni se parea o idee simpla si banala, am descoperit pe parcurs ca este o adevarata proba de intelepciune.
Trebuie sa inveti sa te pliezi pe gandurile si ideile celui de langa tine iar argumentele pe care le folosesti cand vrei sa te contrazici trebuie sa fie plauzibile si pe intelesul interlocutorului tau.
Trebuie sa inveti sa taci si sa asculti, sa nu razi cand celalalt este serios si iti spune parerea/ideea lui din tot sufletul (chiar daca este comica); trebuie sa inveti toleranta si diplomatia si mai ales sa ai puterea sa descretesti fruntile colegilor tai atunci cand situatia devine prea serioasa.
Dar dupa cum spuneam, am terminat campania.Ne-am confruntat cu niste mici probleme cu cele 4000 de caractere.Cum o dadeai, cum o invarteai nu vroiau sa fie 4000.4300, 4500 dar nu 4000.
Ne-am stresat, ne-am invartit in jurul cozii si intr-un final solutia salvatoare a venit si uite asa am ajuns la 3996 de caractere.Victorie!
Am trimis campania undeva pe la ora 18.00, plini de emotie si de bucurie.
Acum asteptam raspunsul.

1 comentarii:

Alexandra Armeanca spunea...

Jack va ureaza mult succes la Olimpiade!

Trimiteți un comentariu

Promotie de idei
Ne-am strans la o sueta, cu o cafeluta pe o bancuta in mijlocul unei crize, la mijloc de primavara. Suntem detinatori de dorinte, minti deschise, creativitate, energie si simplitate. Din dragoste pentru oameni, din crezul ca valorile inca nu au disparut si din dorinta de a pleca cu dreptul in viata am format acesta echipa.
Website counter

Irina

Irina

Mi se mai spune Nane.
Ma numesc Irina. Incapatanata. Curajoasa. Vulcanica. Vesela. Visatoare. Confuza. Optimista. Semi-naiva. Curioasa.
Filme vechi. Muzica clasica. Reggae. Barcelona. Cuba. Frigul iernii. Blandetea primaverii. Marea. Scortisoara. Caii. Aparatul foto. Verdele. Lemnul trosnind in soba. Cafeaua de dimineata. Chitara. Florile de camp. Mirosul de paine coapta. Mirosul cernelii tipografice de pe ziarul de dimineata. Iarba proaspat tunsa dupa o ploaie torentiala. Aroma frunzelor arse toamna. Pernele moi. Zambetul fetitei mele.
De ce PR? Pentru ca daca n-a fost sa fie Medicina, asta cu siguranta va fi !

Eveline

Eveline
Cum m-as putea descrie in cateva cuvinte?As spune simplu: eu sunt eu; defilez prin viata socializand cu optimism si incredere, aducand un plus de veselie, energie si provocare.

Ionut

Ionut
Sub genericul "Sunt roman in tara mea" ma voi caracteriza astfel:....locuitor al unei "gropi cu gunoi" numita Romania, convietuind printre "valorile" acestei gropi : "Elodia, Magda Ciumac,Dan Diaconescu(in direct ..bineinteles).",imbarcat pe vaporul lui Traian, sunt un luptator impotriva " morilor de vant" mai ceva ca "Don Quijote", cu o constitutia altetica asemanatoate cu cea a lui "Stan"(prietenul lui Bran..), bogat in aceeasi masura precum "Lefter Popescu",avand de-a face zilnic cu oameni de teapa lui "Domnul Goe" , visator ca "Dionis", revoltat ca "Eliade",nebun ca "Lica Samadaul".....si totusi cu zambetul pe buze si speranta ca ceva se va schimba..."Sunt roman in tara mea"!

Cristina

Cristina
„ Omul este cel mai putin el insusi atunci cand vorbeste in propria sa persoana. Da-i o masca si el va va spune adevarul "( Oscar Wilde.) Cand eram mica uram sa fiu pacalita sau obligata sa fac ceva ce nu imi placea sau nu ii intelegeam sensul...asa este si acum insa cu mici diferente. Acum ma pot controla, ma adaptez oricarei situatii si accept parerile celor din jur daca sunt argumentate temeinic. Curiozitatea ma indeamna sa descopar, sa aflu , sa stiu; orice despre oricine atata timp cat mie mi se pare interesant. Cu toate ca prima impresie conteaza, eu o voi astepta intotdeauna pe cea de a doua . Urasc monotonia si singuratatea si acele persoane care se ghideaza in viata numai dupa ratiune si care nu apeleaza si la alte sentimente. Sunt o fire foarte optimista, dezamagirile sau nereusitele nu ma vor indispune sau demoraliza si cum spune si Brancusi „trebuie sa incerci necontenit sa urci foarte sus daca vrei sa vezi foarte departe !

Denisa

Denisa
Cine sunt eu ? Sau cum sunt eu ?
Iti pot spune ce-mi place.Imi plac fluturii, imi plac culorile, imi place lumina, contrastul alb –negru, fotografia, oamenii, misterul, uratul din tine, frumosul din mine, narcisimul din mine, mandria din mine, visele mele, sperantele, ambitia din mine, frica din mine care ma indeamna sa actionez bine sau rau, desenul, creionul gri, revistele in limba franceza pe care le rasfoiesc, cartiile de psihologie sau PR pe care le citesc, bancurile trimise de colegi in orele plictisitoare de munca , cafeaua proasta de la munca care iti da impresia ca te tine treaz dar mai rau te adoarme, primavara, ploaia, lalelele, zambilele, zambetul sincer de pe buzele tale, fluturii din stomac, femeia puternica, sclava si stapana pentru barbatul de langa ea si viceversa, simplitatea…