Uite ca sa poate unde n-ai fi crezut ca se poate…

Azi sunt in pana de idei si totusi vreau sa scriu . De unde sa fac rost de inspiratie? Simplu : google!! Hai sa google-uim!! Primul cuvant care-mi vine in minte : reciclare, ca tot imi sta ganul la proiect.Zis si facut. Rezultatele 1 - 10 din aproximativ 445.000 pentru reciclare. (0,29 secunde) .Mmmm, doar 0, 29 de secunde.Daca si mancarea s-ar prepara atata de repede nu mi-ar mai chioraii matele( imi e foamne) .Revenind.Aleg un articol la intamplare.Peste ce dau ? http://www.green-report.ro . Interesant , hai sa aruncam un ochi.Hopa! Ce-mi sare in ochii? Articol principat sau mai bine zis, in primul rand :” Ziarul de Bacau: Satenii au aruncat in strada 17 tone de aparatura electrocasnica stricata”.Am scris mare pt ca si mie mi-a sarit in ochii.Titlul suna intersant , hai sa vedem ce zice articolul : “Cetatenii mediului rural bacauan s-au aratat, in cadrul editiei de aprilie a campaniei “Marea Debarasare”, mult mai harnici decit orasenii. Astfel ca, la finele saptaminii trecute ei au reusit sa “scape” de nu mai putin de 17.217 kg de deseuri de echipamente electrice si electronice (DEEE) care au fost colectate in vederea reciclarii de societatea Ecorec Recycling SRL prin Ecotic.
Cantitatea record a fost strinsa numai de la populatia din sapte comune, respectiv Racova, Beresti Tazlau,...”.
Si cand te gandesti ca sateanului nu-i pasa de mediu sau nu are prea multe DEEE-uri de recliclat.Are, ca noi toti.Toti avem ceva de reciclat.Dar lumea nu stie ca becul ars se poate recicla, ca fierul de calcat sau tv se poate recicla.Nici eu n-am stiut pana sa aflu de campanie.Lumea nu este informata.Traim in secolul XXI unde se spune ca informatia o gasesti peste tot . Nu e chiar asa. Cantitatea de aparatura eletrocasnica stransa din sapte comune : 17 tone in urma campaniei “marea debarasare mi se pare mult , sincer.Ma bucura enorm sa aud ca lumea recicleaza.Putem face lumea mai buna, putem trai in armonie cu natura, totul e sa vrem.Nu visez cai verzi pe pereti cand zic ca putem trai in armonie cu natura.Sunt de principiu ca primesti ceea ce oferi.Natura iti ofera daca o respecti .II oferi , iti ofera .

1 comentarii:

Omuletii Verzi spunea...

Salut!

Noua ne place de voi si cred ca avem puncte in comun. Noi sustinem Colturile Verzi si promovam reciclarea DEEE in Romania. Cred ca oameni ca voi si ca noi vor reusi sa faca mult bine in acest domeniu. Ne-ar placea sa ne cunoastem mai bine si sa impartasim idei "verzi". Ne gasesti pe Facebook sau Gmail, sau pe blogul nostru cu care incercam sa ne facem vazuti online.

Numai bine!

Omuletii Verzi

Trimiteți un comentariu

Promotie de idei
Ne-am strans la o sueta, cu o cafeluta pe o bancuta in mijlocul unei crize, la mijloc de primavara. Suntem detinatori de dorinte, minti deschise, creativitate, energie si simplitate. Din dragoste pentru oameni, din crezul ca valorile inca nu au disparut si din dorinta de a pleca cu dreptul in viata am format acesta echipa.
Website counter

Irina

Irina

Mi se mai spune Nane.
Ma numesc Irina. Incapatanata. Curajoasa. Vulcanica. Vesela. Visatoare. Confuza. Optimista. Semi-naiva. Curioasa.
Filme vechi. Muzica clasica. Reggae. Barcelona. Cuba. Frigul iernii. Blandetea primaverii. Marea. Scortisoara. Caii. Aparatul foto. Verdele. Lemnul trosnind in soba. Cafeaua de dimineata. Chitara. Florile de camp. Mirosul de paine coapta. Mirosul cernelii tipografice de pe ziarul de dimineata. Iarba proaspat tunsa dupa o ploaie torentiala. Aroma frunzelor arse toamna. Pernele moi. Zambetul fetitei mele.
De ce PR? Pentru ca daca n-a fost sa fie Medicina, asta cu siguranta va fi !

Eveline

Eveline
Cum m-as putea descrie in cateva cuvinte?As spune simplu: eu sunt eu; defilez prin viata socializand cu optimism si incredere, aducand un plus de veselie, energie si provocare.

Ionut

Ionut
Sub genericul "Sunt roman in tara mea" ma voi caracteriza astfel:....locuitor al unei "gropi cu gunoi" numita Romania, convietuind printre "valorile" acestei gropi : "Elodia, Magda Ciumac,Dan Diaconescu(in direct ..bineinteles).",imbarcat pe vaporul lui Traian, sunt un luptator impotriva " morilor de vant" mai ceva ca "Don Quijote", cu o constitutia altetica asemanatoate cu cea a lui "Stan"(prietenul lui Bran..), bogat in aceeasi masura precum "Lefter Popescu",avand de-a face zilnic cu oameni de teapa lui "Domnul Goe" , visator ca "Dionis", revoltat ca "Eliade",nebun ca "Lica Samadaul".....si totusi cu zambetul pe buze si speranta ca ceva se va schimba..."Sunt roman in tara mea"!

Cristina

Cristina
„ Omul este cel mai putin el insusi atunci cand vorbeste in propria sa persoana. Da-i o masca si el va va spune adevarul "( Oscar Wilde.) Cand eram mica uram sa fiu pacalita sau obligata sa fac ceva ce nu imi placea sau nu ii intelegeam sensul...asa este si acum insa cu mici diferente. Acum ma pot controla, ma adaptez oricarei situatii si accept parerile celor din jur daca sunt argumentate temeinic. Curiozitatea ma indeamna sa descopar, sa aflu , sa stiu; orice despre oricine atata timp cat mie mi se pare interesant. Cu toate ca prima impresie conteaza, eu o voi astepta intotdeauna pe cea de a doua . Urasc monotonia si singuratatea si acele persoane care se ghideaza in viata numai dupa ratiune si care nu apeleaza si la alte sentimente. Sunt o fire foarte optimista, dezamagirile sau nereusitele nu ma vor indispune sau demoraliza si cum spune si Brancusi „trebuie sa incerci necontenit sa urci foarte sus daca vrei sa vezi foarte departe !

Denisa

Denisa
Cine sunt eu ? Sau cum sunt eu ?
Iti pot spune ce-mi place.Imi plac fluturii, imi plac culorile, imi place lumina, contrastul alb –negru, fotografia, oamenii, misterul, uratul din tine, frumosul din mine, narcisimul din mine, mandria din mine, visele mele, sperantele, ambitia din mine, frica din mine care ma indeamna sa actionez bine sau rau, desenul, creionul gri, revistele in limba franceza pe care le rasfoiesc, cartiile de psihologie sau PR pe care le citesc, bancurile trimise de colegi in orele plictisitoare de munca , cafeaua proasta de la munca care iti da impresia ca te tine treaz dar mai rau te adoarme, primavara, ploaia, lalelele, zambilele, zambetul sincer de pe buzele tale, fluturii din stomac, femeia puternica, sclava si stapana pentru barbatul de langa ea si viceversa, simplitatea…